🎤 مرضیه ابراهیمی (دوبلور و گوینده)

قصه بچه شیر سحرخیز (فایل صوتی)

1398/2/28 21:20
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی نی نی های دوست داشتنی 👧👦
من مرضیه ابراهیمی هستم، در زمینه صداپیشگی و قصه گویی فعالیت می کنم و می خوام از این به بعد براتون قصه بگم و کتاب بخونم، تا هر وقت دوست داشتین، اونها رو گوش بدید؛ اگر این ایده رو دوست دارید یا کتاب خاصی مدنظرتونه و خلاصه هر پیشنهادی که دارید حتما باهامون درمیون بذارید.

خـــــوب؛ اومدم بگم که بالاخره اولین قصه با عنوان بچه شیر سحرخیز حــــــاضر شد 🎁

برای شنیدن این قصه، فایل زیر رو پلی کنید. لینک دانلود فایل صوتی رو هم واستون گذاشتم؛ دوستون دارم خـــــیــلی زیــــــــاد ❤️

❤️ [ لینک دانلود ] ❤️

قصه بچه شیر سحرخیز به گویندگی مرضیه ابراهیمی

پسندها (11)

نظرات (6)


28 اردیبهشت 98 22:36
با امید موفقیت
مامانیمامانی
29 اردیبهشت 98 5:13
موفق باشید عزیزم
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
😍❤️
❤️Maman juni❤️Maman juni
29 اردیبهشت 98 5:30
ممنونم خیلی قشنگ بود 
البته من خودم گوش دادم😀
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
😍❤️😁
مامان صدرامامان صدرا
29 اردیبهشت 98 11:51
موفق باشی عزیزم👍🌹
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
❤️❤️❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
29 اردیبهشت 98 21:18
ممنون 
دخترم گوش داد و خیلی خوشش اومد👏👏
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
چه خووب، خیلی خوشحالم 😅😘
Maman fatemehMaman fatemeh
30 اردیبهشت 98 2:46
موفق باشی عزیزم😍😍
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
ممنون 😍😘