🎤 مرضیه ابراهیمی (دوبلور و گوینده)

سلام به تمام مادران، پدران و نی نی های دوست داشتنی

1397/12/7 12:24
939 بازدید
اشتراک گذاری

مرضیه ابراهیمی

سلام به همه مادران و پدران سرزمینم،
و سلام به همه ی نی نی های دوست داشتنی ایران.
من مرضیه ابراهیمی هستم، دوستدار شما و عضو جدید و تازه وارد دنیای قشنگِ نی نی وبلاگی ها ...
در زمینه صداپیشگی و قصه گویی فعالیت میکنم و می خوام از این به بعد بخشی از کارا رو باهاتون به اشتراک بذارم.
براتون قصه میگم و کتاب میخونم، تا هر وقت دوست داشتین، اونها رو گوش بدید؛
شایدم دوست دارید قصه ها رو موقع خواب مامانو بابا براتون پخش کنن تا خواب خوشی داشته باشید ...
اگر این ایده رو دوست دارید یا کتاب خاصی مدنظرتونه و خلاصه هر پیشنهادی که دارید باهامون درمیون بذارید، تا نتیجه کارمون خوب از آب دربیاد و بتونیم کارای خوبی ارائه بدیم و شما رو خوشحال کنیم.
دوستون دارم خـــــیــلی زیــــــــاد ❤️

پسندها (14)

نظرات (8)

سهیلا مهرسهیلا مهر
7 اسفند 97 12:55
چه عالی😍
مرضیه ابراهیمیمرضیه ابراهیمی
7 اسفند 97 23:07
درود بر کادر خوب و مهمان نواز نی نی وبلاگ مادرا و پدرای مهربون ایرانی و کوچولوهای دوست داشتنی سراسر ایران خوشحالم منم در بین شما حضور دارم و خوشحالتر میشم این ارتباط دوطرفه باشه و نظرات شما خونواده های گلو بدونم و باهم همکاری و همیاری و تبادل نظر داشته باشیم به امید روزهای خوب و خوش و خاطره انگیز🌹🦋🌹🦋🌹
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
8 اسفند 97 15:52
سلام به جمع نی نی وبلاگیها خوش آمدین
خوشحالیم از حضور شما در این دورهمی زیبا و صمیمی 🌹🥀
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
ممنون عزیزم ❤️
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
9 اسفند 97 13:36
چقد خوب و عالی💜💙💚❤💛
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
❤️❤️❤️
مهرآرامهرآرا
9 اسفند 97 14:46
خوش اومدین 😍
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
ممنون عزیزم ❤️
千.𝓏千.𝓏
19 خرداد 98 15:39
اصلان باورم نمیشه. 😲
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
چیووو ؟! 😅
千.𝓏千.𝓏
21 خرداد 98 9:06
همش ارزو داشتم یک ادم معروف که توی تلویزیون اجرا داشته بیاد . که شما اومدید . اصلا باورم نمیشه شما اومدید. 😲👌👍
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
عزیزم، منم خوشحالم که کنار شما هستم 💗

12 آذر 98 16:44
خیلی خوش آمدین 
خیلی کتاب های جالب میخونین 
من عاشق قصه هستم 💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜💛💚💙💙❤💜❤💜❤💜❤💜❤
مرضیه ابراهیمی
پاسخ
عزیزم، پس با قصه های من همراه شو 😍